Cauta in site

Friday, January 16, 2009

Cum sa fac un site?

Sunt sigur ca majoritatea celor care au ajuns sa citeasca acest post au o mare dilema: au nevoie de un site, vor sa il faca, dar nu stiu de unde sa inceapa. Si eu la inceput mi-am pus intrebarea: "Cum sa fac un site? De unde sa incep?"... si mi-a fost foarte greu negasind nici un fel de ajutor.

Ei bine, pentru cei mai avansati dintre voi, care au cat de cat cunostinte de HTML, recomand un post scris mai de mult "Cum sa faci un site?" in care descriam si cateva reguli de baza care ar trebui urmate... Dar pentru cei dintre voi care sunteti la primii pasi, va recomand pentru inceput sa incercati www.blogspot.com si www.wordpress.com, sa va faceti un site/blog, sa va jucati un pic cu el, cu setarile, sa va familiarizati cu link-urile, si abia mai apoi sa treceti la pasul urmator.

Succes! :)

8 comments:

  1. Anonymous12:43 AM

    vrei un site bun,uite aici : www.resurse-web.com cine la facut? un prieten de-al meu,sau mai bine zis coleg,are 12 ani pasioant de calculatoare,gaming,programare etc.

    ReplyDelete
  2. mc cow7:05 PM

    Hi guys,

    I know this is not right on topic, but I really have to share. I found a nice multiplayer tank flash game on the web. Good for killing time since it does not download any plugins. Aaaand when registering they ask for an email adress, but you don't have to provide a real one because it's not verified. Just enter something like aaaaa@aaa.com . And yes, if you follow this link and make an account (which you will not regret fun-wise) I will get a small amout of game-credits to get me closer to that new tank. Here's the link http://tankionline.com#friend=2f119981d

    Thanks for checking it out! (besides.. its cool!)

    Regards,

    Mc Cow

    ReplyDelete
  3. Ai articole super, tineo tot asa si voi fi un cititor fidel. Respect !

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:21 AM

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete
  5. Invata cum sa iti faci un site fara sa investesti nici un leutz si sa poti castiga bani de buzunar....http://2websitecreator.uv.ro

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:53 PM

    cum pot sa fac un sidie

    ReplyDelete
  7. Bogdan11:16 AM

    Pentru a realiza un site, blog sau forum, recomand si www.ucoz.ro, varianta ucoz.com in limba romana! Ai facilitati pentru CSS, Javascript, PHP, etc.

    ReplyDelete
  8. Daca doriti sa aflati mai multe detalii referitoare la magazinele online, accesati link-ul http://www.creare-magazin-online.ro/

    ReplyDelete