Cauta in site

Thursday, June 15, 2006

Parchet, mocheta sau podea?

Amenajari interioare: Am auzit tot felul de pareri... Unii vor mocheta pentru ca tine praful si nu se ridica, unii vor podea ca e mai "naturala" si mai rezistenta, altii vor parchet ca e mai elegant si ai tot felul de variante, tot felul de culori si de grosimi. Mie nu imi place mocheta pentru ca daca te plictisesti de ea nu prea o mai poti da jos, podeaua mi se pare prea scumpa, deci o sa aleg parchetul. Dar de care? Ce grosime, ce model, de la ce furnizor, din ce material? Daca sunteti cat de cat in domeniu v-as fi recunoscator daca mi-ati da niste sfaturi si recomandari. Merci mult... :)

1 comment:

  1. Clar parchetul e mai frumos si mai elegant si mai ales adaptabil la o gramada de variante de amenajari interioare. Cu un covoras mic si fluffy in zona de odihna din camera, arata super! eu asa am de gand sa imi fac in camera. Noroc ca am parchet deja, si nu mai trebuie sa imi bat capul cu dinastea...

    ReplyDelete